De geoptimaliseerde Sixt Rent a Car app heeft nu niet alleen een moderner design, maar is ook overzichtelijker en zorgt voor eenvoudig gebruik van de functies. De app biedt nu een beter overzicht van alle belangrijke functies en informatie. Bovendien is de nieuwe versie compleet geoptimaliseerd voor het nieuwe iOS7 besturingssysteem van Apple.

 

iPhone schermafdruk

iPhone schermafdruk

 

 

 

Duidelijker boekingsproces met de Sixt App

De gratis Sixt App met Apple Passbook functie leidt de gebruiker stap voor stap door het boekingsproces. Zo weet de klant altijd wat de status van zijn boeking is. Na reservering ontvangt de klant alle relevante informatie over de afhaallocatie, de sluiting van de online check-in, informatie over de geboekte voertuig alsmede het reserveringsnummer en de optie voor een eventuele annulering.

Gedurende de huurperiode kan de klant via de Sixt app details ophalen over de terugkeer, het huurcontract en de weergave van de bestaande schade aan de auto. Na het inleveren van de auto is er een optie om alle informatie rondom de reservering te bekijken.

Ook biedt de Sixt app twee opties voor toegang tot de gegevens van een boeking, de klant kan direct bellen naar de klantenservice of hij maakt gebruik van de nieuwe sticker icoon op het startscherm van de app, die automatisch wordt gemaakt na afloop van de boeking. Een andere bijzonderheid is de uitbreiding van spraakdiensten voor de regio Azië-Pacific. Vanaf nu kan de Sixt app ook in het Arabisch, Russisch, Koreaans en Chinees worden gebruikt.

 

iPhone schermafdruk

iPhone schermafdruk

 

 

Bonusprogramma voor Sixt klanten

De Sixt app heeft nu een bonusprogramma voor de klant. Dit geeft de mogelijkheid om mijlen of punten te verdienen. Via een directe betaling zullen smartphone-gebruikers een gereduceerd tarief ontvangen. Exclusief voor de iPhone app is er ook een opmerkelijke extra functie, de klant kan nl. 30 minuten voor ophaaltijd zijn gewenste auto selecteren.

 

„Met de vernieuwde versie van onze app, willen we onze Sixt klanten het boeken makkelijker maken. De heldere en moderne vormgeving helpt de gebruiker alle belangrijke functies in één oogopslag te zien,”zegt Alexander Sixt. “Het is altijd een punt van zorg om onze klanten de best mogelijke service te bieden, omdat we onze producten en aanbiedingen constant innovatief verbeteren.“

Author G+